Doručení do 4–6 pracovních dnů

Doprava ZDARMA nad 1000 Kč

100% záruka vrácení peněz

Bezplatná pomoc: 225 850 048

Blog

4 cvičení pro FIT postavu i po létě!

Jsou zcela jednoduché, přesto dokážou zpevnit vaše stehna, hýždě, střed těla, paže i záda. A můžete je dělat jak v posilovně tak i doma.

Pravidelná fyzická aktivita je jedním z klíčových faktorů pro udržování zdravé tělesné hmotnosti a celkové duševní pohody.

I když léto pomalu utíká pryč, péče o své tělo je stále stejně důležité. Pravidelné cvičení vám také může pomoci udržet si pevné zdraví a sílu pro nadcházející chladnější měsíce.

 

Pokud se chcete vrátit ke svým novoročním předsevzetím nebo se jen zbavit nahromaděného tuku, vyzkoušejte tyto 4 SlimJOY cvičení!

 

  1. Jsou velmi jednoduché a může je dělat kdokoli.
  2. Nezaberou vám více jak 5 minut denně, ale můžete je dělat i déle, podle toho, co vám vyhovuje nejlépe.
  3. Pracují s celým tělem, procvičují střed těla a záda, což je velmi důležité pro správné držení těla a udržení bezpečí při dalších cvičeních.
  4. Protože se pravidělně střídají mezi aktivací horní a dolní části těla, bude se vaše tělo regenerovat a posilovat rychleji, než při jiných cvičeních.
  5. Tato cvičení nemusejí být jediná aktivita, kterou budete celý den dělat, ale fungují i sami o sobě.
  6. Řídí se logikou ZAČÍT POMALU a nezatěžují vaše tělo tak, jak by to dělal intenzivní nebo příliš náročný trénink.
  7. Mohou být prováděny doma, ve fitku, venku nebo třeba v hotelovém pokoji.
  8. Kombinují cvičení středu těla, kardio a silové cvičení.
  9. Jsou navrženy tak, aby si vaše tělo nikdy nezvyklo na konkrétní pohyby a mohli jste se tak neustále zlepšovat.

Říkáte si, můžou toho tolik zvládnout běžná cvičení. A ano, dělat pouze 4 cvičení – každý den po dobu jednoho měsíce může přinést pozoruhodné výhody:

Bez ohledu na to, zda jste úplný začátečník nebo se jen snažíte dostat zpět do formy, je velmi důležité začít postupně od lehké náročnosti.

Odborníci na fitness nedoporučují provádět více než 3–4 cvičení denně.

  • Cvičení nemusí být komplikovaná ani příliš náročná.
  • Důležité je, abyste cvičili vědomě a v dobré formě.
  • Nebuďte limitováni délkou cvičebních videí, ty slouží pouze jako náhled, jak cvičení provádět. Je lepší počítat počet opakování cvičení. To vám dovolí je dělat ve vašem tempu a přidat další opakování, pokud se vám cvičení zdá jednoduché.
  • Cvičení ve formě cyklického tréninku se točí kolem opakování stejného cvičení dostatečně dlouho, aby se získala síla a vytrvalost. Po dostatečném počtu opakování následuje mini přestávka a celý cyklus, série, se opakuje 1–4krát.
  • Pokud jste v počátcích budování své kondice, udělejte tolik sérií, kolik můžete, a raději příští měsíc zvyšte intenzitu.
  • Mějte vždy láhev s vodou po ruce a při pauzách se napijte.
  • Zkuste také vynaložit pár minut svého času a po cvičení se protáhněte. To by mělo snížit bolest svalů a uvolnit tělo.

Jak vypadají 4 cvičení od SlimJOY

4 cvičení od SlimJOY je systém 4 denních cvičení s videem a pokyny o sériích, opakováních a přestávkách.

Poskytuje vám VŠECHNY informace, které by vám dal dobrý fitness trenér, proto tomu říkáme SlimJOY trénink!

Je 100% online a funguje na všech obrazovkách, takže můžete cvičení provádět kdekoli.

Je velmi snadné si cvičení i zapamatovat, takže je můžete provádět i například venku, když si půjdete zaběhat.

Celý SlimJOY trénink je uspořádán do 28denního plánu, takže to můžete pojmout jako měsíční výzvu a cvičit prakticky každý den. V cíli na vás čeká pouze vaše lepší já.

Chcete vyzkoušet SlimJOY TRÉNINK se 4 cvičení od SlimJOY?

 VSTUPTE ZDARMA ZDE >> 

Všichni uživatelé našeho online fitness dostanou navíc slevový kód s 20% SLEVOU!

Klikněte sem a podívejte se na SlimJOY online fitness >



Zpět na blog