Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

5 NEOBVYKLÝCH TRIKŮ NA HUBNUTÍ, KTERÉ VÁŽNĚ FUNGUJÍ

   

Každý, kdo se rozhodne zhubnout, nevyhnutelně narazí na řadu tipů, jak snižovat tělesnou hmotnost. A to vše zní více či méně asi takto: jezte více zeleniny, konzumujte méně kalorií, přidejte to a odstraňte to z vaší stravy, začněte se hýbat ... Zní vám to povědomě?

Každý jednotlivec má jiný metabolismus, stejně jako jeho stravovací návyky a cíl, kterého chce dosáhnout, takže proces hubnutí se liší od člověka k člověku. Později odhalíme 5 jednoduchých tipů, které platí pro každého, kdo chce zhubnout.

1. Nepřehánějte to s pestrou stravou

Odborníci na výživu doporučují pestrou stravu, jíst vše v přiměřeném množství. A na tom není nic špatného, dokud nebudete jíst všechno při každém jídle.

Ve skutečnosti se jedná o taková jídla, ačkoli jsou vyrobeny ze zdravých potravin, máme tendenci je konzumovat ve velkém množství, aniž bychom si uvědomovali, že jíme příliš mnoho. Takže ano pro pestrou stravu, ale ne při každém jídle!

2. Salát k obědu

Jednou z nejčastějších chyb je rozhodnutí jíst pouze salát na oběd a navíc bez koření.

Salát na oběd přináší pouze zpožděný pocit hladu, který bude trvat až do následujícího jídla, čímž se zvyšuje pravděpodobnost záchvatu nezdravých svačinek.

Pokud se rozhodnete jíst jen salát na oběd, musíte přidat maso nebo jiné bílkoviny. Ve skutečnosti proteiny způsobí, že pocit sytosti bude trvat déle a hlad se dostaví později.

3. Zbavte se všech pokušení, která vás obklopují

Snadný způsob jak pomoci při hubnutí je udržet z dozoru potraviny, kterým nemůžete odolat.

Nedávné studie ukázaly, že zaměstnanci pracující v kanceláři, kteří mají nezdravé občerstvení na dosah ruky, konzumují o 48 % více než ti, kteří se musí zvednout a udělat nejméně 6 kroků, aby dostali, co chtějí.

Totéž se děje při uspořádávání jídla v lednici. Na nejpřehlednější místo dejte nějakou zeleninu, která vám bude připomínat a motivovat vás pokračovat se zdravou výživou.

4. Pátek je den vašich oblíbených šatů

Hodně lidí se vzdává a upouští od svých cílů jakmile přijde víkend. Abyste se takovému scénáři vyhnuli, navrhujeme, abyste každý pátek vyzkoušeli své oblíbené šaty (nebo jakýkoliv váš oblíbený kus oblečení).

Pokud jsou šaty trochu těsné, bude vás to motivovat, abyste i nadále sledovali svůj cíl. A pokud už uvidíte pozitivní změny na vašem těle, dodá vám to potřebné kuráže k tomu, abyste ani během víkendu nepolevovali od svých cílů.

5. Odstraňte přebytečné tekutiny z těla

Věděli jste, že s množstvím vody, které vaše tělo zadržuje, vypadá vaše postava tlustší, než jak by vypadala se stejným množství tuku?

Přebytečné tekutiny způsobují otoky kotníků, celulitidu, zduřelou tvář a viditelnou obezitu. Tím se také zpomaluje snižování hmotnosti a v některých případech je to se zadržovanou vodou téměř nemožné.

Nápoj WaterOut XXL je směs přírodních látek s klinicky ověřenou účinností, která snižuje obvod pasu, lýtek a kotníků o 27 %.

Vyčistí játra, reguluje trávení a eliminuje toxiny, což zaručuje viditelné výsledky během několika málo dní. Chcete-li se dozvědět více o WaterOut XXL, klikněte sem.

Použitím těchto jednoduchých triků a WaterOut XXL bude ztráta vaší váhy úspěšná a přebytečná kila budou jen špatnou vzpomínkou. Nečekejte, objednejte si WaterOut XXL nyní!

← Zpět na blog