Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

Šunka se už udí ... 7 rad, jak nepřibrat během Velikonoc.

Už to přichází, šunka se už udí… Dokážete si odepřít velikonoční speciality? Jak přežít Velikonoce bez újmy na postavě? Představujeme vám 7 účinných rad jak na to!

 

1. Vzdejte se toho, co můžete jíst každý den

Ochutnávání všeho, co stojí na stole, není nejlepší nápad. Zkuste se zdržet od jedení toho, co můžete jíst každý jiný den v roce. Krajíc chleba bude na Velikonoce chutnat úplně stejně jako vždy – garantujeme. Namísto toho si vyberte to, co vám nejvíce chutná, nebo „nejvelikonočnější jídlo", které nemáte možnost jíst jen tak leckdy celý rok. Uzená šunka se do vašeho kalorického rozpočtu vejde, pokud si odepřete každodenní věci.

2. Zelenina na talíři

Milujete zeleninový salát? To je skvělé! Zelenina obsahuje hodně vlákniny, což vám umožní udržet si pocit sytosti déle. Je lehce stravitelná a poskytuje mnoho cenných živin. Pamatujte však, že majonéza, která salát často doprovází, je velmi kalorická! Míchání s jogurtem neznehodnotí chuť a výrazně sníží kalorickou hodnotu.

3. Bílkoviny udržují figuru

Vejce, pečené maso – tyto sváteční jídla můžete jíst téměř bez výčitek svědomí. Proteiny vás pořádně zasytí a stimulují metabolismus, aby pracoval rychleji. Pomáhají také kontrolovat hladinu cukru v krvi. To je důležité, protože pokles cukru způsobuje náhlou chuť k jídlu, kterou jen tak nepotlačíte. A i bez toho se těžko ovládáme, abychom nejedli nonstop!

4. Ušetřete kalorie na nápojích

Nepijte sladké nápoje (sycené sladké nápoje a šťávy). Namísto toho si vyberte vodu nebo čaj s bylinkami, které pomohou vaším játrům správně fungovat. Máta je populární a snadno dostupná. Ale dejte si pozor, abyste nepili během jídla! Po šálku čaje sáhněte alespoň půl hodiny po jídle, aby nedošlo ke zředění trávicích šťáv, protože to zpomaluje trávení. Vodu můžete pít i půl hodiny před jídlem – vyhněte se přejídání a nebudete mít potřebu pít během jídla nebo těsně poté.

5. Nevařte jak pro armádu

Jsou svátky opravdu jen o jídle? Je čas zpomalit, trávit čas s blízkými, relaxovat, soustředit se na své myšlenky. Vařte méně jídla než obvykle. Ujistěte se, že vám sváteční jídla vystačí přesně na svátky, ne déle. Díky tomu se vyhnete zbytkům, které je třeba dojídat, a rychle se vrátíte ke zdravé stravě.

6. Neseďte celé svátky za stolem

Jděte na procházku. Nezáleží na tom kdy nebo kam. Může to být ranní start nebo večerní procházka po celodenním pojídání. Hýbejte se. Nechte tělo spalovat přebytečné kalorie. Udělejte několik sklapovaček, dřepů, apod. Hned se budete cítit lépe! A pokud máte plán věnovat se celý den hostům – vezměte si je s sebou! Najděte park nebo hřiště pro vaše děti a teta a strýc budou moci klidně relaxovat na nedaleké lavičce.

7. Nedovolte, aby Velikonoce zničila celoroční snahu

Hubnete? Snažíte se shodit pár kilo do dovolené? Nedovolte velikonočním pochoutkám, aby vám zkřížili plány. Sáhněte po naší sadě Nonstop hubnutí, která je speciálně navržená na první pomoc během svátků.
SlimJOY kapsle zablokují absorpci cukrů a tuků ze zkonzumovaného jídla a BootBurn Intensive podporuje spalování tuku a umožní vám vrátit se na správnou cestu ještě rychleji.

← Zpět na blog