Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

Co se stane s vaším tělem, když přestanete jíst cukr?

Věděli jste, že rafinovaný cukr je více návykový než kokain? Vědecké studie ukazují, že nedostatek cukru ve vašem těle vytváří určitý druh abstinenčního syndromu, který se může projevit úzkostí, únavou, podrážděností a špatnou náladou. Kromě toho cukr způsobuje přibývání na váze. Ať už jste závislý/á, nebo ne, tady je to, co můžete očekávat, pokud vyřadíte cukr z vaší stravy.

1. Řekněte sbohem přebytečným kilogramům

Jakmile vyřadíte cukr ze své stravy, začnete hubnout. Cukr zvyšuje vylučování inzulínu, hormonu pro ukládání tuků. Snížením spotřeby cukru se také sníží hladina inzulínu v krvi a omezí se ukládání tuku. Vysoká hladina inzulínu zvyšuje pocit hladu, čímž podporuje nárůst tělesné hmotnosti.

Jinými slovy – odstraněním rafinovaných cukrů z vaší stravy, můžete zhubnout bez jakýchkoli dalších změn ve vaší stravě.

2. Více energie

Máte potíže s probuzením i po 10hodinovém spánku? Viníkem je pravděpodobně cukr, který je zdrojem energie, ale také vyčerpává vaše orgány, pokud je konzumován příliš často. Eliminace cukru může zvýšit hladinu energie a zlepšit kvalitu spánku.

3. Krásná pokožka

Jíst příliš mnoho cukru přetěžuje játra. Ztučnělá játra jsou spojena s výskytem akné, pupínků, mikrocystů – zejména v dolní části obličeje. Nadměrná spotřeba cukru může také interferovat s produkcí elastinu a kolagenu, dvou hlavních proteinů, které udržují vaši pleť pružnou a svěží.

4. Nížší riziko chronických nemocí

Jíst příliš mnoho cukru může způsobit cukrovku. Omezením příjmu cukru se výrazně sníží riziko diabetu a dalších chronických onemocnění. Nedávný výzkum také ukazuje, že cukr ve větším množství může dokonce způsobit rakovinu.

5. Krásnější úsměv

Při konzumaci cukru krmíte bakterie v ústech a zvyšuje se riziko vzniku dutin a dalších zubních problémů.

SlimJOY rada

Pro kompenzaci občasných odchylek od vaší stravy, je zde naše sada Nonstop hubnutí, aby vám pomohla. Naše výrobky mohou snížit absorpci cukru o 54 % a absorpci tuků o 58 %. To je zvláště užitečné pro jídla s vysokým obsahem cukrů a tuku. Zásadní pro nadcházející velikonoční svátky!

← Zpět na blog