Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

Hubněte se svými oblíbenými jídly

Věděli jste, že krásné břicho se tvoří ze 70 % v kuchyni? S tímto tvrzením souhlasí každý odborník na výživu nebo dietolog.

Některé potraviny mohou snadno zničit výsledky zdravého stravovávání jen v několika doušcích, či soustech. Odborníci nám doporučují držet se dál od těchto potravin.

Jaké potraviny ničí naši stravu a jak se jim vyhnout?

Nápoje a džusy z regálu

Vysoký obsah induktorů a aspartamu v těchto nápojích interferuje s normálními funkcemi těla. Kromě toho neobsahují vitamíny, minerály ani jiné živiny, ale přinášejí vysoký příjem kalorií, které se rychle mění na tukové tkáně. Dále zvyšují riziko diabetu 2. typu a ovlivňují zdraví kostí.

Co se doporučuje? Hydratujte vaše tělo nejjednodušším způsobem: vodou. Můžete také konzumovat přírodní čaje bez přidaného cukru. Namísto čištých šťáv vyrobených doma, zkuste si vyrobit smoothie. Jaký je v tom rozdíl? Smoothie obsahuje hodně vlákniny, vitamínů a minerálů.

Smažená jídla

Do této kategorie patří nejen smažené brambory, ale také cibulové kroužky nebo smažené kuře z rychlého občerstvení.

Co se doporučuje? Snažte se snížit porci, když budete jíst tyto potraviny, jezte je jen zřídka a nejlépe vařené doma.

Jídla označená jako „nízkotučná“ a „bez cukru“

Možná, že i vy, když vidíte označení „nízkotučný“ nebo „bez cukru“, si myslíte, že musíte jíst okamžitě taková jídla a považovat je za zdravá. Nemůžete být dále od pravdy! Nezapomeňte, že nepřítomnost tuku nebo cukru je doplněna syntetickými sloučeninami, které nejsou pro tělo prospěšné. Kromě toho jsou některé druhy tuku pro tělo prospěšné.

Co se doporučuje? Vyhněte se co nejvíce kupovaným omáčkám z obchodu a také se snažte snížit nebo vyloučit spotřebu nasycených a transmastných tuků (např. margarín).

Alkohol

Proč se stáváme tučnější s konzumací alkoholu? V závislosti na konzumaci alkoholu se zvyšuje chuť k jídlu, zejména u nezdravého občerstvení.

Co se doporučuje? Občas si můžete vychutnat sklenku dobrého vína.

Zpracované maso

Tato kategorie zahrnuje: klobásy, salámy, atd. Kromě konzervačních látek, barviv a dalších přísad obsahují také velké množství soli.

Co se doporučuje? Konzumujte salámy, klobásy nebo šunku, které jsou z domácí produkce. Doporučuje se také nejíst masné výrobky každý den.

Ovocný jogurt

Pravděpodobně jste to nečekali: jogurt a ovoce, co může být špatně? Produkty ze supermarketů obsahují velké množství cukru a obsahují také umělá barviva a konzervační látky.

Co se doporučuje? Konzumujte jogurt s ovocem spracovaným doma v kuchyni. Jak? Potřebujete pouze jogurt, požadované ovoce (čerstvé nebo zmrazené), mixér a med podle chuti.

Nechcete opustit všechny vaše potravinové zásoby, pak připočítejte do vaší diety náš revoluční doplněk stravy: SlimJOY kapsle. Pomůžou vám snížit kalorie na polovinu ze všech uskladněným jídel bohatých na tuky a cukry. Vy tak můžete shodit přebytečné kila i s konzumací vašich oblíbených jídel. SlimJOY kapsle jsou věděcky ověřené a dokud je nevyzkoušíte, tak žádné změny nepocítíte.

Kombinujte kapsle Slimjoy a nápoj BootBurn Active a spalujte tuk 5x intenzivněji.


← Zpět na blog