Doručení do 4–6 pracovních dnů

Doprava ZDARMA nad 1000 Kč

100% záruka vrácení peněz

Bezplatná pomoc: 225 850 048

Blog

Jak si udržet motivaci při cvičení doma?

Můžete to slyšet a vidět všude… je tak snadné cvičit doma! Ale co když jste zrovna ten typ člověka, který potřebuje další lidi pro svoji motivaci? Prostředí fitness nebo posilovny je většinou plné energie, lidí a pozivního náboje. Jak něco takové najít doma?

Pro ty z vás tu dnes máme několik zajímavých tipů. Nejprve je třeba se začít dívat na motivaci z trochu jiné perspektivy. Obvykle si myslíme, že nejprve je někdo motivovaný a pak dokáže dělat, co ho napadne. Musíme tento koncept převrátit. Nejprve pojďme provést akci a motivace přijde později. Jak to udělat?

Vybudujte si pozitivní návyk

Každý má svou oblíbenou činnost. Dokonce i ty nejmenší návyky, jako je pití kávy po ránu, čtení novin na balkóně, sledování zpráv v televizi. Jediné, co musíte udělat, je najít svou oblíbenou aktivitu, užít si ji a po ní (nebo i během) provést svůj trénink/cvičení. Je třeba proměnit oboje aktivity v jednu komplexní rutinu. 

Tímto způsobem začnete pozitivně s tím, co se vás baví, a pak to „slepíte” společně s cvičením, s kterým bojujete. Nebuďte na sebe na začátku příliš tvrdí, každý pokrok se počítá. Chcete postupně vybudovat motivaci, nechcete to přehnat a skončit dříve než jste začali. Základním pravidlem je udělat nejdřív akci – vaši oblíbenou aktivitu a poté cvičit. S každým opakováním bude i vaše motivace silnější a snadněji se vám bude cvičit.

Několik nápadů pro příjemné akce:

1. Najděte svoji oblíbenou místnost

Rádi na něčem pracujete v garáži, nebo trávíte čas na zahradě? Máte ve svém domě místnost, kde hrajete na svůj oblíbený hudbení nástroj, nebo hrajete nějaké zábavné hry? Jděte do této místnosti, a určete si pro sebe toto: jakmile skončím svoji oblíbenou aktivitu tady tak tu také potom rovnou udělám svůj trénink.

2. Pusťte si svůj oblíbený song

Nejlepší by byla píseň, která je povznášející a plná energie, díky které budete mít dobrou náladu a chuť do novým výzev. A opět si pro sebe určete: poté co si vždy pustím tuhle písničku, udělám svůj trénink.

3. Dejte si svoje ovoce

Ovoce je sladké a tak dobře chutná, určitě máte svoje oblíbené, co má pro vás tu nejlepší chuť (jablka, banány, kiwi, grapefruity, borůvky…) Stačí se předzásobit svým oblíbeným a kdykoli před plánovaným tréninkem si vychutnat toto sladké potěšení.  A zase si pro sebe určete: poté, co sním toto lahodné ovoce, udělám svůj trénink.

4. Použijte doplněk stravy před svým tréninkem

Někdy nic jiného nedokáže podpořit naši motivaci tak dobře jako něco, do čeho více investujeme. Když si koupíte doplněk stravy, který navíc podpoří váš tréninkový výkon, určitě si přejete, aby vaše investice byla dobře využita. A když je takový doplněk navíc ve formě kapslí nebo prášku, snadno se užívá, nebo ho můžete proměnit v báječný nápoj.

Tímto způsobem si můžete vytvořit oblíbený drink a zároveň zlepšit výsledky svého tréninku! A už ten dril znáte: poté, co vypiju svůj fitness nápoj, udělám cvičení… a tentokrát budu mít dokonce ještě lepší tréninkové výsleky díky doplňku stravy. Takto zabijete dvě mouchy jednou ranou, získáte motivaci cvičit a vylepšíte výsledky svého snažení. Tohle je u nás 100% vítěz!

Vyzkoušejte nyní v AKCI!

Zpět na blog