Bezplatná pomoc: 225 850 048

Blog

Návod na hubnutí, který jste ještě neslyšeli

Každý, kdo se rozhodne zbavit přebytečných kilogramů, se bezpochyby setká s mnoha zaručenými tipy, triky a návody, jak při hubnutí postupovat. Většina z nich pravděpodobně zní přibližně takto: Jez více zeleniny, konzumuj méně kalorií, přidej do svého jídelníčku, odstraň ze svého jídelníčku, začni se hýbat....Zní vám to povědomě?

Každý jedinec má jiný metabolismus, stravovací návyky a cíl, kterého chce dosáhnout, takže i proces hubnutí se liší. V následujícím textu je uvedeno pět velmi jednoduchých tipů, které fungují pro všechny, jež chtějí zhubnout.

 

1. Nepřehánějte rozmanitost na talíři

Odborníci na výživu doporučují různorodou a pestrou stravu. Na tom samozřejmě není nic špatného, pokud nedojte až k přílišné rozmanitosti u každého jídla. V případě, že máte na talíři různé druhy pokrmů (i když jsou zdravé!), možná jíte ve výsledku více, než kdybyste si dopřáli jedno obyčejné jídlo.

 

2. Salát k obědu?

Jednou z nejčastějších chyb při hubnutí je rozhodnutí jíst na oběd pouze salát, a raději i bez přelivu. Salát na oběd nepřinese nic jiného než hladovění do následujícího jídla a tím i větší pravděpodobnost, že s návalem hladu sáhneme po nezdravé svačině. Pokud se rozhodnete jíst salát na oběd, přidejte maso nebo jiné druhy bílkovin. Bílkoviny zabraňují hladu a poskytují pocit sytosti, který vám vydrží déle.

 

3. Odstraňte ze své blízkosti všechna pokušení

Jednoduchý způsob, jak vaše hubnutí usnadnit, je z bezprostřední blízkosti odstranit všechna lákadla a pokušení, kterým se musíte při hubnutí vyhýbat. Výzkum ukázal, že zaměstnanci, jež mají v kancelářích nezdravé občerstvení na dosah ruky, ho sní až o 48% více než ti, kteří musí k jeho dosažení udělat alespoň šest kroků. Totéž platí o distribuci jídla v chladničce. Umístěte zeleninu na nejviditelnější polici, která vám při každé návštěvě ledničky připomene, že si přejete pokračovali ve zdravém stravování.

 

4. Každý pátek vyzkoušejte své oblíbené kousky oblečení

Převážná většina lidí upustí od svých cílů právě před víkendem. Abyste tomu předešli, oblečte si každý pátek své oblíbené kalhoty nebo jiný kousek oblečení. Pokud je vám oblečení příliš těsné, získáte tak další motivaci, abyste ve svém úsilí o zhubnutí vytrvali. A v případě, že jste již při hubnutí dosáhli viditelného pokroku, půjde o dodatečný podnět k důslednému dodržování vašich plánů i během víkendu.

 

5. Zbavte se přebytečné vody ve vašem těle

Víte, že zadržovaná voda v těle způsobuje dojem větší obezity než samotný tělesný tuk? Přebytečná voda, zadržovaná v těle, způsobuje otoky kotníků, celulitidu, opuchlý obličej a zjevnou obezitu. Také zpomaluje proces hubnutí, nebo jej dokonce zcela znemožňuje. Přípravek WaterOut je směs vybraných a klinicky ověřených účinných látek, které snižují objem pasu, kotníků a lýtek o 27%. Ulehčí vašim játrům, reguluje trávení, odvádí z těla toxiny a poskytuje viditelné výsledky již během několika dní. Přečtěte si více o WaterOut zde.

S výše zmíněnými jednoduchými triky a s používáním přípravku WaterOut si zajistíte při hubnutí úspěch. Přebytečné kilogramy budou minulostí! Objednejte si nápoj WaterOut již nyní kliknutím ZDE.

Zpět na blog