Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

NEJÚČINNĚJŠÍ STRATEGIE HUBNUTÍ SPECIÁLNĚ PRO VÁŠ TYP POSTAVY

Každá žena je jedinečná, a to jak její osobnost, tak i její typ postavy. U různých typů postavy je tuk uložen na různých místech a je důležité vědět, který typ postavy máme. Tak můžeme přizpůsobit naši strategii hubnutí a zajistit maximální výsledky. Přečtěte si, který typ je ten váš a zjistěte jaká je vaše nejúčinnější strategie hubnutí.

Postava ve tvaru jablka

Hubené paže a nohy a větší břicho jsou typické pro tvar jablek. Tuk je uložen zejména v břišní oblasti.

Fitness doporučení

  • Aerobní cvičení, kardio cvičení, pokud se necítíte na cvičení v posilovně, doporučují se procházky venku nebo jízda na kole.

Nutriční doporučení

  • Vyhněte se cukru, stejně jako pečivu a těstovinám. Omezte používání mouky. Jezte mnoho čerstvé zeleniny, potravin s bílkovinami a vysoce kvalitní vlákninu. Duševní stres může být také důvodem pro hromadění tuku v oblasti břicha. Jóga je jedním z nejlepších způsobů jak uvolnit tělo a skrze dýchání rovněž ulevit od stresu.

Pro rychlejší a trvalé výsledky doporučujeme saduWaterOut XXL + AdipoSlim XXL

 
 
 

Postava tvarovaná jako hruška

Pro tento typ těla jsou typické výrazné boky a drobná horní část těla. Tuk je ukládán především na bocích, nohách a hýždích. Posílení paží a ramen by mělo být prioritou.

Fitness doporučení

  • Běh, plavání a silový trénink pro strukturu horního těla.

Nutriční doporučení

  • Vyvarujte se chipsů, tučných mléčných výrobků, dezertů, vepřového masa a smažených potravin. Je důležité jíst dostatek bílkovin, protože pomáhají udržovat a budovat svalovou hmotu. Nezapomeňte také pít dostatek vody.

Pro rychlejší a trvalé výsledky doporučujeme sadu: Booty Shaper

 

Postava v podobě přesýpacích hodin

Tento typ postavy ukládá tuk na hrudník a boky. Lidé s tímto typem postavy by měli posilovat nebo trénovat celé tělo.

Fitness doporučení

  • Kombinace aerobního tréninku a běhu je nejlepší strategie. Zaměřte se na posílení rukou a nohou.

Nutriční doporučení

  • Vyvarujte se sladkostí, mléčných výrobků a tučného masa. Konzumujte vysoce kvalitní vlákninu a bílkoviny (kuřecí, krůtí, hovězí a lososa), které stimulují trávení.

Pro rychlejší a trvalé výsledky doporučujeme sadu: WaterOut XXL + BootBurn Active XXL

← Zpět na blog