VÍTEJTE NA VAŠÍ PROMĚNĚ

VAŠE CESTA ZAČÍNÁ PRÁVĚ TEĎ

Staší pouze 28 dní na to, abyste viděli výsledky

DEJTE SI POŘÁDNĚ DO TĚLA

ZÍSKÁTE:

  • 2 báječné e-knihy o hubnutí s tipy na stravování, jídelníčky… – stáhněte si je níže
  • Přístup k 4-týdennímu programu s video cvičeními s naší trenérkou Barbarou
  • ZDARMA DIGITÁLNÍHO FITNESS TRÉNERA s dalším obsahem a zcela personalizovaným programem
  • Průběžnou odbornou podporu a motivační tipy

PŘIPRAVENI? JDEME NA TO!

1. Vaše e-knihy o hubnutí

Změňte své stravovací návyky během 28-denní výzvy

Nízkosacharidový jídelníček

28-denní jídelníček pro rychlé výsledky hubnutí

STÁHNOUT NYNÍ

Příručka pro hubnutí

Tipy a triky, které vám pomohou zvládnout problémy s hubnutím

STÁHNOUT NYNÍ

APLIKACE ZDARMA: DIGITÁLNÍ FITNESS TRÉNER

Snadno použitelná mobilní aplikace

  • Přizpůsobený program
  • Video cvičení s průvodcem
  • Snadné jídelní plány
  • Nové zdravé návyky
  • Denní program
  • 1 799 Kč ZDARMA

2. VÁŠ PLÁN CVIČENÍ

28 dní (4 týdny) je ideální doba na vytvoření zdravého návyku a na to, aby si ostatní lidé začali všímat vašich výsledků.

Nejprve si stanovme pár pravidel:

Snažte se udělat alespoň 3 tréninky týdně (každý, bez ohledu na to, jak moc jste vytíženi, určitě si můžete najít 20 minut denně)

Pokračujte bez váhání. Pokud jste unavení, můžete zpomalit. Ale určitě to nevzdávejte.

Přizpůsobte si plán podle sebe, který vás bude skutečně bavit. To je jediná cesta, jak u takového plánu vydržet dlouhodobě.

*Tréninky jsou ve formě HIIT (vysoce intenzivní intervalový trénink)

15–20-minutové tréninkové sekvence, které spálí tolik kalorií jako byste běžně spálili za 1 hodinu cvičení.

PROHLÉDNĚTE SI SVŮJ PLÁN CVIČENÍ A ZAČNĚTE DNES

Kliknutím na okénko každého dne otevřete svůj denní trénink

1
2
3
4
5
6
7
Týden 1
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
Týden 2
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
Týden 3
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
Týden 4
D22
D23
D24
D25
D26
D27
D28

*D1, D2, D3 = den 1, den 2, den 3

1. týden

Doufáme, že máte čas si sednout a stanovit si svoje cíle. Později se můžete ohlédnout zpět a připomenout si je, což je velmi důležité, když půjde do tuhého. Poslouží to pro vás jako motivaci vytrvat.

ZOBRAZIT 1. TÝDEN

1. den

2. den – odpočinek nebo opakování 1. dne

3. den

4. den – odpočinek nebo opakování 3. dne

5. den

6. den – odpočinek nebo opakování 5. dne

7. den – den na odpočinek

  • Doporučujeme si odpočinout alespoň 1 den v týdnu.
  • Den volna může být také aktivní, pokud si ho okořeníte lehkým cvičením, například protahováním těla.

2. týden

Gratulujeme! Jdeme do 2. týdne a brzy už budete za polovinou! Doufáme, že jste si to zatím užili. Dobrá cvičební rutina je základem všech úspěšných příběhů o proměně těla! Zapomeňte na výmluvy a soustřeďte se na svoje cíle.

ZOBRAZIT 2. TÝDEN

8. den

9. den – odpočinek nebo opakování 8. dne

10. den

11. den – odpočinek nebo opakování 10. dne

12. den

13. den – odpočinek nebo opakování 12. dne

14. den – den na odpočinek

  • Doporučujeme si odpočinout alespoň 1 den v týdnu.
  • Den volna může být také aktivní, pokud si ho okořeníte lehkým cvičením, například protahováním těla.

3. týden

Woohoo, teď už jste na půlce cesty! Nyní už můžete mít pocit, že se vaše nová rutina opravdu stává součástí vašeho života! Cílem je, abyste za 28 dní měli více síly, byli fit a zdraví. Pokračujte, vedete si skvěle!

ZOBRAZIT 3. TÝDEN

15. den

16. den – odpočinek nebo opakování 15. dne

17. den

18. den – odpočinek nebo opakování 17. dne

19. den

20. den – odpočinek nebo opakování 19. dne

21. den – den na odpočinek

  • Doporučujeme si odpočinout alespoň 1 den v týdnu.
  • Den volna může být také aktivní, pokud si ho okořeníte lehkým cvičením, například protahováním těla.

4. týden

Toto je poslední týden! Nyní byste už měli vidět změnu. Klíčem k úspěchu je být konzistentní ve vašem cvičení – to je to jediné tajemství. Doporučujeme vám, abyste u těchto cvičení vydrželi jak dlouho to jen půjde!

ZOBRAZIT 4. TÝDEN

22. den

23. den – odpočinek nebo opakování 22. dne

24. den

25. den – odpočinek nebo opakování 24. dne

26. den

27. den – odpočinek nebo opakování 26. dne

28. den – konec programu

  • Toto je váš den k odpočinku. Udělejte si čas na oslavu – svou cestu jste úspěšně dokončili.
  • Klidně v těchto cvičeních pokračujte, abyste si udrželi kondici.

Využijte slevový kód 28DNI a ušetřete při nákupu produktů, které podpoří vaše úsilí při hubnutí a posilování těla.